سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قرآن را فرا گیرید که بهترین سخن است و در آن تفقّه کنید که بهار دلهاست واز روشنی آن شفا بجویید که شفای سینه هاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :3256
تعداد کل یاداشته ها : 4
103/2/12
4:10 ص

راستش من روز اول از هندسه متنفر بودم اما حالا می فهمم بین عشق وتنفر یه قدم فاصله ست....

شاید با شنیدن هندسه یاد مثلث ودایره و...کلی رابطه وفرمول ظاهرا به درد نخور بیفتیداما چیزی که ما می خوانیم یک هزارم هندسه ای

است که خالق متعال در روی زمین برای این مخلوق خود بوجود آورده است.

شاید در این مقدمه از دایره شروع کنم بهتر باشه چون خودم این شکل مرموز رو خیلی دوست دارم ؛ این شکل عجیب ابتدا وانتها ندارد

خیلی از دانشمندان راز بزرگ زمان رو دراین شکل می بینن تنها شکل هندسی است که عدالت از مرکز اون نسبت به نقاط سطح رعایت شده

دوست داشتنی ترین شکل ممکنی است که تا حالا انسان توانسته آن را کشف کند.

مطالب مارو در آینده در مورد این می بینین